ח"כ אמיר אוחנה: "מינוי מושחת של ממשלה מושחתת"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אמיר אוחנה: "מינוי מושחת של ממשלה מושחתת"

השר לשעבר לבט"פ, אמיר אוחנה בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": יש ממשלות שיודעות להילחם בטרור, אנחנו היינו כאלו" | "מזוז שפט אותנו בעוינות. הוא השופט עם הכי פחות יושרה ואמינות, מינוי מושחת של ממשלה מושחתת" | "אני היחיד בחמישייה הראשונה שהגיע לתפקיד בלי דילים" סיפר אוחנה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אמיר אוחנה, שר לבט"פ לשעבר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני לא כורך את האירועים הביטחוניים, הם מלווים אותנו עוד לפני קום המדינה, אבל יש ממשלות שיודעות להילחם בטרור, חיסלנו את געברי, רמטכ"ל חמאס, את ראש הג'יהאד, בעאה אלעטה, הרגנו 2000 מחבלים הוצאנו את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק. אבל הממשלה הזאת תלויה בתנועה האיסלאמית, הם אומרים שהיציאה למבצע לא הייתה יכולה להיות בממשלה שהתפרקה"

"אתה יודע מי לא נתן לנו למנות במהלכים שלנו? מני מזוז. כשפיטרתי את אמי פלמור אפילו היועמ"ש לא ראה פסול במהלך הזה. ואז, פגשתי לראשונה את מני מזוז שעשה צעדים יותר מהיועמ"ש, יותר קטגור מהקטגור, הוא פעל מולי בעוינות". מי שסייע לי אז היה עוה"ד שמחה רוטמן, היום ח"כ. השופט מזוז סירב לפסול את עצמו מולי למרות שהתבטא במילים קשות. הוא אמר שלא התכוון ספציפית אלי, ואז חשפנו סרטונים, כנראה שהוא שכח שהכל מצולם היום".

אוחנה הציג את האבסורד במינויו של מזוז וסיפר: "מזוז היה השופט עם הכי פחות יושרה ואמינות. הוא עצמו סירב לאשר לי מינוי מנכ"ל במשרד המשפטים, אבל הוא עצמו מונה לשמונה שנים בממשלת מעבר. כמה שחיתות, מינוי מושחת בממשלה מושחתת. יש לי תוכנית, ארבעת הצעדים להעביר את השלטון לעם, אני דמוקרט ולא כאלו "המתקראים" דמוקרטיים".

"אני חושב שאני היחיד בחמישיה הראשונה שהגעתי בלי דילים. הגדולה של הליכוד היא הקשר בין הליכוד לנבחריו, מה שמחבר את הציבור למפלגה. מדובר ברשימה חדשה ורעננה שבאה לציבור עם אידאולוגיה, הליכודניקים התחברו לזה ואני בטוח שהציבור הרחב יתחבר גם כן"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אמר מי ש45 גופות רשומות על שמו אבל הוא הרי אחראי אבל לא אשם.